Shop Mobile More Submit  Join Login

Ask me stuff

Journal Entry: Sat Oct 15, 2011, 7:56 AM
I'm so very very bored, I don't have any messages left in my inbox (Which I am oh so very proud of) and I absolutely don't feel like drawing sooo... Why not have another one of those "ask me anything" type of journals? 8D
So yeah... ASK AWAY. About OCs, personal stuff, idk.
Here or on tumblr, I dunno what you preffer xD naimane.tumblr.com/

Now I'll just go and try to put together an outfit for halloween.

Add a Comment:
 
:iconxxxmisanthropexxx:
XXxMISANTHROPExXX Featured By Owner Oct 25, 2011  Student Filmographer
Oh! I remember that I wanted to ask you something some time ago...

What the hell says the man at the beginning of this video? [link]
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
"The American company 'tranceptor technology' has begun their manifacturing of personal computers" or something like that haha xD
Reply
:iconxxxmisanthropexxx:
XXxMISANTHROPExXX Featured By Owner Oct 28, 2011  Student Filmographer
OMG, Thank you so much!!! :iconhurrdurrplz:
Reply
:iconoceanbluemockingbird:
OceanBlueMockingbird Featured By Owner Oct 25, 2011   Traditional Artist
What kind of outfit are you gonna wear for holloween??:iconimhappyplz:
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
I'll go for something random.. 8D Bloody white shirt, white contacts, bandages, yeah... xD
Reply
:iconoceanbluemockingbird:
OceanBlueMockingbird Featured By Owner Nov 15, 2011   Traditional Artist
Oooh, awesome!! So did it turn out the way you described it??:D
Reply
:iconsomeone97:
SomeOne97 Featured By Owner Oct 24, 2011
Oh and one more xD You watch Supernatural??! ;o; ^^
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yes. Yes I do ;u;
Reply
:iconsomeone97:
SomeOne97 Featured By Owner Oct 25, 2011
Wiiii :D You're awesome ;)
Reply
:iconsomeone97:
SomeOne97 Featured By Owner Oct 24, 2011
Which gender are you? What kind of music do you listen to? Favorite book? How old are you?... And..... Are you really bored enough to answer all my stupid questions? xD :)
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
An unicorn, I listen to pretty much everything but preffer rock, my favourite book... probably night watch XD I'm 20, and yes I am bored enough XD
Reply
:iconsomeone97:
SomeOne97 Featured By Owner Oct 25, 2011
A green one? :P
Rock's the best :D Favorite band? :)
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
Dir en grey, Girugamesh and family force 5 :'3
Reply
:iconsomeone97:
SomeOne97 Featured By Owner Oct 28, 2011
Never heard of them xD
Reply
:iconboizu:
boizu Featured By Owner Oct 23, 2011
Any plans for Halloween? ;)
And do you like sweets? What kind?
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
Party party haaaard
I like all kinds of candy haha 8D but chocolate... Mhmmm <3
Reply
:iconboizu:
boizu Featured By Owner Oct 26, 2011
Ha ha.
Reply
:iconrena-dango:
Rena-Dango Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
The first letter of your name is R or V ??? (Or something else?)
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
How... what XD it's V
Reply
:iconrena-dango:
Rena-Dango Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
THANK YOU xD Now I know your name and youre gender =3 I'm so proud of myself xD
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
HOW
Reply
:iconrena-dango:
Rena-Dango Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
If I tell that here everbody will read it and will do the same. You don't want that right? But....If you want I'll send you a note how I found you.


Don't worry, I'll keep my mouth shut and don't tell anyone. I promise.



In addition, I'm really sorry for stalking you. I was just soooo curious about your gender :( I hope you'll forgive me Q_Q
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
Haha no it's fine XD Some people have already found me on facebook and stuff so... YES PLZ NOTE ME I'm curious indeed XD
Reply
:iconbladeneko:
Bladeneko Featured By Owner Oct 23, 2011
If you were the last person on earth, what would you do?
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
Walk into area 51 like a baws.
Reply
:iconbladeneko:
Bladeneko Featured By Owner Oct 23, 2011
XD

How tall are you? 8D
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
155 cm xD
Reply
:iconbladeneko:
Bladeneko Featured By Owner Oct 23, 2011
X'D LOL
im gonna think of new questions...
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
HOW WAS THAT FUNNY D8
ok haha xD
Reply
:iconbladeneko:
Bladeneko Featured By Owner Oct 25, 2011
IDK I JUST WAS XD
Have you ever heard of Amnesia: The Dark Descent?
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yes, I've played it and it wasn't even scary xD
Reply
(1 Reply)
:iconlecture-ready:
Lecture-Ready Featured By Owner Oct 22, 2011
How would you spend your last day on earth?

(Mind if I spam you with questions? I'm bored as well and your nifty to talk too.)
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
I'd probably go ahead and do everything crazy that I normally wouldn't and just live to the fullest because I'd die anyway XD Bungee jump, get stoned, party hard etc etc XD

Sure go ahead~ XD
Reply
:iconlecture-ready:
Lecture-Ready Featured By Owner Oct 23, 2011
Oh mai, how scandolous.

*cracks neck* Alright here we go.

What makes life worth living?
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
Hmm... Oh wow... Idk, it's just interesting to live and see where you get in life.
Reply
:iconlecture-ready:
Lecture-Ready Featured By Owner Oct 23, 2011
True, true.

Are you more like mom or dad? Why?
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
Oh god, I'm actually a complete mix of them, but I guess I'm more like my dad because we're both kinda crazy XD
Reply
:iconlecture-ready:
Lecture-Ready Featured By Owner Oct 23, 2011
Alright, alright. Let's see.

What's your favourite meal? Breakfest? Lunch? Dinner? Brinner? Brunch?

What's your favourite food?
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
Dinner xD I barely even eat breakfast or lunch these days... Yay uni
I'll probably have to go with russian sushi
Reply
(1 Reply)
:iconxtra-x:
xtra-x Featured By Owner Oct 22, 2011
I don't know if these were already asked but I'll ask. ^^

Do you like anime/manga? Any current favorite? Fave characters?
Do you mind doing cg tutorials?
Do you have any favorite pairs? BL or het?
When did you start drawing? How long does it take to get to your current level?
What do you suggest for a beginner to start off if they want to draw anime/manga-like characters?

That's a lot. My bad. ^^;
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yes I do, very much XD I watched the second season of Kaiji the other day and have to say that right now it's probably one of my fav animes xD Mangas tho.... I have too many. Favourite characters too, they change all the time xD
I don't mind, but idk how it would help anyone because I don't really have... Uhm... This specific way I cg in... It's more like... I draw until it looks ok xD
Ohohoho~ let's see... I absolutely love Gunji x Akira from tnc, lots from reborn... dino x hibari and tsuna x gokudera are probably the cutest xD Zoro x Sanji from OP... And Luffy x Nami lol 8D
About 5-6 years ago maybe, but I'm really slow because I don't draw that much.
Idk... Just... Find a style you like and start drawing~
Reply
:iconxtra-x:
xtra-x Featured By Owner Oct 23, 2011
Ahh. I see. I've never heard of it though. ^^;
Well, I hope to see your tutorials someday and learn as much as I can from you and various great artists here. ^_^ (I'm sure it'll be helpful :heart:)

And OMG, :highfive: DinoHibari fan there too? xD
D18 is my fave too! :tighthug:
Oh gosh. I would love to see them in your style too~ It'll be fantastic for sure! XD

Anyways, thank you for your answers and all. :D
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Nov 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
You should look it up, it's amazing o_o
Well... I'll see if I can make one someday ;u;

Haha I've actually drawn them, but it looked horrible XDD And me and my friend love to draw porn on iscribble, but Hibari x Adelheid is a more popular choise right now haha XD
you're welcome~
Reply
:iconxtra-x:
xtra-x Featured By Owner Nov 10, 2011
Alright.

Aw. I wanna see. D18 of course. ^^
Reply
:iconxtra-x:
xtra-x Featured By Owner Oct 22, 2011
Last but not least, (forgot about this), when you start drawing, where do you start?
Eyes? Face? Or where?
Reply
:icondeath-spade:
Death-Spade Featured By Owner Oct 22, 2011
o silly me, i lost my number. May I have yours?
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
Well sure :iconhurrplz:
Reply
:iconcutiegirl323:
cutiegirl323 Featured By Owner Oct 22, 2011
1. c: Do you Love Me cause I love you (TeeHee)
2. :D Guess what Im going as for Halloween
3. Can a mongoose be stupid?
4. Why does Alex have to die in the first place >:3??? EXPLAIN YOURSELF BOY!!!
5. Hows the Weather today old bean :3?
Reply
:iconnaimane:
Naimane Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
1.Yes ilu very much 8D
2. Uuuhm... An unicorn...?
3. Yes
4. Because zombies are more fun 8D
5. COLD
Reply
:iconcutiegirl323:
cutiegirl323 Featured By Owner Oct 23, 2011
1. Awwwww :) LoL
2. Nope a Vampire Leprechaun
3. :D
4. That is oh so true...
5. 8D YAY!
Reply
Add a Comment:
 
×

More from DeviantArt



Details

Submitted on
October 15, 2011
Link
Thumb

Stats

Views
2,053
Favourites
1 (who?)
Comments
570
×